fredag 27 september 2019

Men kan ju få undra...




Fredag igen... skönt! Precis som jag trodde, en fullspäckad dag på jobbet, men kul! Pratat med massor av trevliga människor både på telefon å besök... Fick till å med jobba över för att Nån som skulle komma å lämna en massa grejs... aldrig kom... nåja, till slut låste jag å for efter att ha talat med personen som meddelade att grejerna kommer till veckan!
-
Mitt jobb har en Facebook sida som jag mestadels sköter... lägger ut bilder mest på fredagar... gilla vår sida vet ja... Advokatfirman VEDIN&THORS
Idag hade jag ingen bild på lut... så...
Den som undrar vad jag höll på med vid mitt äppelträd... Jag fotade vår mössa... som alltid är med på våra bilder...
Det blev en äppel-knyckar-bild idag!
Å nu ska jag göra... INGENTING! Känns helt lagom faktiskt!

Inga kommentarer: