torsdag 26 september 2019

Litet mera hockey


Burr vilken kall morgon. Tvättade bilen igår... frost idag... inte så smart att ha backspeglar som viker in sig själv... Något jag frågade om när jag köpte bilen. 
- Hur blir det till vintern med backspeglarna? Det kan väl inte funka?
-Inga problem - det ska funka även i kyla...
Ha ha... - 2 grader och backspeglarna tyckte att det inte alls va läge att räta ut sig... men se jag fixade det... å nu är det inställt på (enligt mig) "vinterläge".

Nu går vi mot en ny helg... 
Nisses säsong har inte dragit igång än men det har däremot Axels gjort.
Axel har match ikväll men det blev lite ändrade planer för mig så jag får nöja mig med att se matchen på live arena, det är inte fy skam det heller när det funkar. 
Nu ska jag iväg på jobbet - ska bli kul det.
Igår en ledig dag med en massa bra saker utförda. 
Innan jag åker hem i eftermiddag ska jag en snabbis till mamma... har ett litet skrin i bilen som hon ska ha... 
Nu måste jag hasta iväg!

Inga kommentarer: