fredag 23 augusti 2019

Stämningsfullt!


Här sitter jag... Inser att jag just har ett barn som börjat gymnasiet... alltså... det är helt galet!
Jag minns när Axel fick sin första cykel... hans första tid på Bakfickan... första skoldagen på Skorpedskolan, skolavslutningen i 6an...
Då säger alla... vänta bara när han börjar på Bredbynskolan - då går han snart gymnasiet... så rätt alla hade.
Jag har en gymnasiekille som samtidigt går Modos hockeygymnasium. Har flyttat till stan...
Jag har inte träffat honom sedan förra veckan... men som tur är finns det FaceTime och snap chat! Så håller man kontakt med varandra.
Snart kommer han hit till mig - Älskade unge - för mig är du alltid mitt barn hur stor du än blir!
Du är min hjälte i alla lägen 🏒🥅 Å jag kommer alltid att vara så där lite lagom orolig för dig - Men jag vet att du klarar dig!

Inga kommentarer: