torsdag 29 augusti 2019

Slut på ström...

Varför har man inte alltid en power bank i väskan?
Jag drar runt på min stora svarta väska vart än jag går... innehållandes allt... men ingen power bank!

Idag har det varit full rusch... tankade bilen imorse vilket jag borde ha gjort igårkväll. Drog till stan och skulle lämna in bilen på Lindholms innan jobbet för oljebyte m m.. KÖ in till stan, rödljus och människor som kors å tvärs ska över gatan...
Lämnade bilen - promenerade till jobbet... hann precis...
-
Ringde precis när jag skulle gå ut på lunch... blev kvar hela lunchen men tog en promenad och hämtade bilen senare...
-
Ikväll ska jag på kurs i OVR (live rapportering för hockeymatcher) . Pling - ett mail om att det vore bra om man hade en dator med sig till kursen - lite sent påtänkt men ändå...
Jag fixade en dator till stan när Nils skulle på träning - traskade iväg upp till E4an så att de lätt skulle kunna lämna datorn... INGEN STRÖM I TELEFONEN.... förbaskat. Men nu laddar jag för fullt och datorn har landat i stan.
Nu ska jag ratta iväg till Scandic och hoppas få en trevlig kväll men en massa information om OVR. Jädrar va vi sak liverapportera i vinter när KB65 har sina matcher!
Nu ska jag ladda min enormt stora och tunga väska med en power bank... ska inte utsätta mig för detta bök nå mer.
En schysst power bank från Clas Olsson
Jag har flera hemma... men det är ju där!

Inga kommentarer: