onsdag 14 augusti 2019

Husumhallen....





Vill man åka så långt bort man kan en kväll - då tycker jag att man ska åka till Husum...
Särskilt om man bor i Skorped...
Nåja, jag tog en promenad runt bruksbygden... fick ihop dagens steg å en strapats på 5 km...
Många eternithus, tegelhus, trähus i varierad kvalitet... rätt intressant att se hur folk bor.
Jag tycker att det är finast i Skorped... sen säger jag inget mer!
Trunken fick vi lämna till morgondagens träning... pojken lämnade jag hos storebror eftersom jag inte hinner hem och hämta honom imorgon... FÖR IMORGON... ska jag jobba. Å nu ska jag sova! Livrädd att inte vakna i tid! Men klockan har ju varit ställd hela semestern så det är ju ingen ny företeelse direkt!
Jag gillar inte att sova bort dagarna när jag är ledig... upp i tid, kaffe å motion... det är bästa starten på dagen!

Inga kommentarer: