måndag 12 augusti 2019

Hittade en bild...


Sju år sedan den här bilden togs... åren går fort. Nu bor Axel själv i stan... Hade tidig träning idag, men han var vaken i tid och på plats när vi kollade läget imorse! Duktig kille! Att passa tider är något man får lära sig!
Jag tog en rask promenad idag, mest mulet, en strimma sol en kort minut, varmt i luften å givetvis regn på hemvägen... men men... promenaden för dagen är gjord, semestern börjar ebba ut men än finns det några få lediga dagar kvar innan det är dags att logga in på jobbet igen.
Kanske skulle man ha tagit sig i kragen och baka lite bullar idag... det är ju gött å finna i frysen... kanske frysen på Ting1 också har plats för några bullpåsar.
Imorgon har jag varit mamma i 16 år... Axel fyller år... men i vanlig ordning är han svår att fira... han har hockeymatch i Timrå... älskade stora pojke! Jag minns det som igår när du kom - livet blev något helt annat - så många minnen jag har med dig... å fler ska det bli! Älskar dig - imorgon drar du på dig Modotröjan nr 19 å jag säger bara STORT LYCKA TILL I MATCHEN!

Inga kommentarer: