tisdag 28 april 2015

Vår i luften!

Ännu en dag är bortgjord! En fantastisk vårdag, man blir bara glad! Bilen har fått sina sommardäck och vinterjackorna är bortplockade.

Ikväll har jag och Axel spelövat... Svårt men så plötsligt sitter det. Vi ska ju spela på Valborg... Hm, tur man inte ska spela ensam.
När grabbarna va på scouterna och miniorerna passade jag på att ta en löprunda. 6 km blev det och benen kändes rätt sega men jag höll ändå ett hyggligt tempo. Runkeeper är rätt kul att ha som springkompis å så bra musik förstås.

Soptunnan är utdragen och än fast det va riktigt kallt ute så va det helt magiskt. Fåglarna kvittrar som galningar och det doftar vår!

Tvätten ska hängas... Tvättar bort täckbyxor m m... Nu får det räcka med vinterkläder. Nu är det linne å jeanskjol som gäller!

Strax dax å hoppa i säng, jobb imorgon... Än fast det är onsdag... Min jobbarkompis ska på semester några dagar så då täcker jag upp! Snart är det jag som drar iväg på solsemester synd bara att Malin som bor i Turkiet åker till Sverige precis när vi är på hennes breddgrader. Men men... Hon får fira en traditionell svensk midsommar... Hoppas det inte är lika kallt här hemma i år som det va förra året!

Natti natti!

Inga kommentarer: