fredag 10 april 2015

Härligt med lov!

Än fast vi jobbar har grabbarna ett bra påsklov! Jag va i och för sig ledig i onsdags... Igår va Robert så snäll å hängde med barnen på Paradisbadet. Grabbarna fick åka buss eftersom småtjejerna åkte bil. Bussresan va ett äventyr bara det.
Bad hela dagen å så fick de åka hem med mig!!
Tusen tack Robert för en kanondag för barnen...

Slängde in en bild på Axel å mig efter en Beckfilm!! Vi kör stenhårt med svenska mordfilmer just nu.

Å snäll som jag är kokar jag ägg åt Rickard varje kväll... Han jobbar rätt länge å åker tidigt så då fixar jag lite matlådor å sånt. Då ser jag att de tryckt Glad Påsk på äggen - gulligt!!

Nä nu ska jag göra mig redo för veckans sista arbetsdag... Å Linda - nu är det en dag mindre å längta till Turks!!

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: