onsdag 22 april 2015

Dags att deklarera

Så har man gjort sin plikt... Deklarationen är inskickad och nu är det bara att invänta skatteåterbäringen.
Blev ungefär samma summa som vanligt.

Jag har också suttit med Nils skadereglering sedan benbrottet. Det gäller att tänka på allt och få med alla intyg och kvitton till försäkringsbolaget.

Massor med kontorsarbete alltså... Men snart kanske den här saken är ur världen. Men tid tar det må jag säga.

Linda och jag har hunnit till Bränna för en andra målning av taket i duschutrymmet... Blir verkligen kanon...

Nu ska jag på Konsum och inhandla lite mat... fixa käk och sen bär det iväg till Bjästa. Klippning av tre personer och så ska Axel träna med laget. Barmarksträning!
Turligt nog så är träning och frisör på samma ställe i princip... annars brukar det med min tur alltid strula till sig.

När jag ändå höll på med kontorering så passade jag på att ringa First Stop och boka tid för byte till sommardäck... så på tisdag så är det jag som drar på sommarsulorna på Audin. Då ska väl vintern vara slut hoppas jag.

Tvättmaskinen ropar på mig... dags att hänga en tvätt och starta en ny...

Inga kommentarer: