måndag 13 april 2015

Blåsväder 🚩

Fy vale va de blåser! Men vi vräkte oss ut iaf. Axel tog täten... Sprang som en gasell. Motvind nå hemskt!
Väl hemma så testade vi å göra smoothie i min nya "blander".
Kvällarna blir korta när man kommer hem kl 18, handla, laga mat, äta å träna... Duscha, borta tänderna å sova!

Ni kommer väl ihåg att köpa majblommor. Förtjänsten av blommorna går till barn i Skorped som kan behöva ett ekonomiskt bidrag för att kunna åka på läger, köpa en vinterjacka, skor, skridskor eller kanske en slant för att kunna få en födelsedagspresent... En liten blomma som gör STOR nytta! Alla som säljer gör det för den goda sakens skull, Barn hjälper barn!! ❤️❤️❤️
Jag sitter med i Majblommeföreningens styrelse, jag vet hur viktigt det är att det finns. Du som behöver söka stöd, gör det... Det är därför föreningen finns!
Vi har tystnadsplikt!!
Funderingar? Kontakt mig, Uno Tjernström, Carin Pekkala, Ulla Johansson eller Karin Eriksson.

Vill Du köpa blommor och inte sett till något barn med grön väska?! Kontaka mig så fixar jag det.
070-3178734
katrinkarlstrom@hotmail.com

I år slår vi majblommerekord i Skorped!! Va me å hjälp till!!

Inga kommentarer: