lördag 25 april 2015

Lördagmorgon!

Så va det helg igen. Ser i mitt horoskop att det är hem å familj som gäller!
Öppnade veckans post och hittade en lott från en kundundersökning. Vinst så klart, 10kr.
I all post hittade jag en räkning för att ha kört över nya Sundsvallsbron, 18 kr, ha ha... Vilken vinst för staten, utskick, kuvert, papper och hantering... Känns som det blir ett minus på den transaktionen...
Solen sken för en stund sen, klarblå himmel men nu är det mulet å rätt kallt.
Igår va en något stressig eftermiddag. Kom hem från jobbet, grabbarna va på cirkelträning, jag sprang, duschade, for på blåsövning på kyrkan... Å så hem, fixade till oss och käkade på Pärs. Där va det mycke folk och trevligt som tusan. Jag tog en halloumi sallad! Nyttigt!
Kvällen avslutades i soffan. Såg en film, Micke å Veronica... Va väl si så där... Nils betyg... FÖR MYCKE pussande!!
Nu ska jag kryssa lite medan jag städar undan lite. Bakade en kaka på morgonkvisten... Nåt fika måste ju finnas.
Så... Ha en fin lördag!

Inga kommentarer: