måndag 16 februari 2015

Festligt värre!

Så va det vecka igen och första arbetsdagen redan gjord... De går undan!!

Helgen som var... Festligt värre. Först ett hejdundrande 50 års kalas. Jag hade många intressanta personer till bordet... Två elektriker, en fd snickare, två sjuksköterskor, en "jag vet inte vad du jobbar med - Bernt... Två busschaufförer och en pigg pensionär och så självaste ordförande i Macken...

Gunnar bjöd på en massa godsaker och vi blev kvar rätt länge. Sen travade vi iväg till bygdegården. Grabbarna fick sova hos farmor och farfar - tusen tack för hjälpen! Hur skulle vi klara oss utan er?

Festen på bygdis va jättetrevlig... Bra musik som Wake Up stod för, öl i baren och de bästa av allt - korv med bröd innan vi skulle gå hem. För gick gjorde vi. Jag hade rustat mig med täckbyxor och bra skor, mössa och handskar... Till å med reflexväst!!

Söndagen bestod av hockeymatch i dubbla hallar. Skyttis och Bjästa. Jag fick Skyttis på min lott.

En helg går fort men har man trevligt går tiden fort... Å det va precis vad vi hade... TREVLIGT!

Inga kommentarer: