lördag 28 februari 2015

AfterWork...

Igår hade vi trevligt med jobbet!
Eftersom jag körde så hade min super chef köpt alkoholfritt vin till mig... De va omtänksamt! Vi hade trevligt och avslutade med middag på Linnea&Peter. Jättegod mat och många skratt!!
Efter vår sittning åkte jag till Bjästa och kollade U14 match som Axel spelade.
Han fick skjuts på matchen av Maria och Martin... Hjältar!! När föräldrarna inte kunde, när inga släktingar kunde... Då ryckte syskonen Sundberg in!! Tusen tack!
Idag har vi varit i Nyland och spelat match.
Innan matchen tog jag en sväng å kollade runt i bygden... Hittade Ytterlännäs gamla kyrka. Ska visst ha en spännande historia om häxor och annat. Måste nog googla lite på det. Vi vann och hemvägen gick fort! Genade över Pigtjärnsvägen -plogad och fin å tack å lov inget möte!

Inga kommentarer: