onsdag 10 december 2014

Känslan när bitar faller på plats...

Just nu känner jag mig både nöjd och pirrig i magen.

Har just försökt fixa en julklapp... Ringt, smsat och pratat med personen som kan hjälpa mig att fixa just en julklapp som inte går att få tag i... Knepigt men jag tror baske mig att det kan gå vägen.
En trevlig herre som verkligen va hjälpsam och som kände till Skorped och även mitt efternamn... Så nu håller jag tummarna att min julklapp går i lås.
Det är inget märkvärdigt men skulle vara så kul om det funkade.

Igår tog jag även modet till mig och bad en kille om hjälp med en annan julig grej... Håller mina tummar även där att det ska gå min väg.

Bara man vågar fråga så är folk oftast väldigt hjälpsamma.

Paket är inslagna, att köpa listan är klar. Den är 14 dagar till jul... Ska detta vara julen då det mesta blev klart i tid?? Vågar knappt tro att det är sant.

Bitarna faller på plats. Känslan är. Både nöjd och pirrig... Än vågar jag inte hoppas... Men tänk om??

Julefrid på er!!

Inga kommentarer: