fredag 22 november 2013

Årets julvärd...

Vissa saker kan verkligen intressera folk. Ja, jag va också nyfiken vem det skulle bli i år.

Vad har man för krav på den som är julvärd? 

  • Folklig
  • Trygg
  • Trevlig
  • Små rolig... (ingen stor skämtare som skojar bort hela kvällen)
  • Klok
  • Fin

Lånad bild från SVD -
... och året julvärd blev... Petra Mede... Vilket skämt. Hon har så lätt att skoja bort allt - man behöver inte vara rolig exakt hela tiden. Man behöver inte prata som om man vore en robot.

Nåväl... det ska nog gå bra - jag tror jag lägger in ett annat klipp... Hur va det med jul... ska man se på tv eller umgås??




Visst känns det att det börjar närma sig advent... Ja ska stryka lite gardiner idag så man är rustad inför kommande vecka. Måste också baka en kaka inför cafeteria uppdraget på söndag.

Ha en fantastisk fredag - Jag ska få skämma bort mig hos kusin och moster idag - klipp å färg!! De blir great!

Inga kommentarer: