måndag 19 augusti 2013

Underligt tomt...

Idag är killarna i stan hos Emil, sover där tills imorgon. Jag har städat lite på grabbarnas rum, oj va det blir rörigt!
Massor med saker som jag inte vet om de ska vara kvar eller slängas/ ge bort/ slumpas bort på loppis?! De blev kvar ett tag till...
Jag skulle vilja byta ut soffan mot en bäddsoffa. Byta ut tv möbeln...  Nu är det ju inga små killar längre, de är ju stora- vill hänga med kompisar, se film, spela PS3, hm... Måste börja mäta, kasta, elda å dra på IKEA!
Imorgon kommer ju barnbidraget, så då kommer lite påfyllning på kontot.
Fast idag gick det lite kosing oxå. Åkte på Rusta och köpte schampo, balsam, deo, ljus i alla former å så städ prylar!  Bra å ha saker, det går ju en del dusch grejs när det tränas var å varannan dag.
Ja, nu sitter jag här i min ensamhet... Fast jag har ju katten. Hon blev då så himla glad när jag kom hem idag.
Lite Idol å chill... Ganska skönt att ta det lugnt oxå!
Go kväll!

Inga kommentarer: