söndag 25 augusti 2013

Synkronisering?!

Att byta telefon betyder oftast en massa extraarbete och förlorad fakta...
En massa nr som inte hängde med i synkroniseringen och en massa information som fanns i apparna. Så det här med alla lösenord??!! Att det ska vara så himla svårt att minnas användarnamn och lösenord... oftast har jag ett system i mina lösenord men ibland så måste man byta och då har man liksom tappat ordningen i ordningen.

Nu tror jag att det börjar att vara som det ska i min Xperia V. Helt klart nöjd med telefonen. FAST när jag efter en vecka fick veta att min surfpott va nådd... BLEV JAG ARG! Jag har aldrig tidigare haft nåt problem med min surfpott och med mitt nya abonnemang så blev det kaos direkt. MEN en snäll telia personal förklarade att det förmodligen blivit en krock i mitt nya och gamla abonnemang och därför lätt som en plätt skulle åtgärdas.
Förvånande nog så var det ingen kö på Telia butiken, förvånande nog - ett vänligt bemötande - förvånande nog ingen kö när jag ringde 90200 och sist men inte minst - även där ett vänligt bemötande!! Fullpott till TELIA den här gången!

---
Solen fortsätter att skina - underbara dagar!! Igår fotbollensdag och en trevlig middag i Önskan. Rickard fortsätter att lägga tak i Bjästa - tredje dagen!

Idag hade vi nästan tänkt att åka ner och hälsa på men det är så fint väder att det känns nästan lite skada att sätta sig i bilen när man kan vara ute och njuta av solen.

Undra just om det finns några hallon kvar... jag är mäkta sugen på att plocka lite mera men det är nog på sista versen är jag rädd!
---
Ha en fin fin dag - vet ja´.

Inga kommentarer: