tisdag 25 juni 2013

Sommar!!

Va härligt när tårna får hoppa ur skorna... Sommar, gräs, sol, bad på glada barn.
Fick ett glädjande besked ikväll, imorgon ska jag infinna mig hos Rowena kl 8.00 hoppas hoppas att hon hittar nåt som inte ligger där det ska... Min höft är inte nå kul just nu. Tog en cykeltur med killarna å det känns nu kan jag säga. Det hettar under fötterna och smärtar överallt... Fy, det är jättetrist men nu ska det väl bli ordning på fröken Karlström! Jag som kommit igång så bra med springningen... Men snart är jag på banan igen B-)
Jag fattar inte varför alla bjässar i "biggest looser" får ont av all träning med tanke på deras påfrestningar på en totalt orörd kropp. Själv tycks man ju röra sig lite lagom hela tiden...
Men som sagt... Nu är jag snart igång... Får sulorna till veckan oxå - jippi!!

Inga kommentarer: