måndag 18 juli 2011

Vilket regnande...


Regnet öser ner - vilket det gjort mer eller mindre hela dagen. Jag har städat lite skåpar och fixat med tvätt och annat. Blev ingen städning av husvagnen - blir en soligare dag.
Ikväll har vi sett på Lotta på Liseberg - å ätit jordgubbar som Axel och Oscar gick runt byn å sålde... jättegoda  plockade hos Linda - hoppas att hon va införstådd i vad de gjorde - hur som helst så bättrade de på semesterkassan ännu en gång.

Imorgon funderar jag stark på att packa badväskan och dra iväg till Docksta - ser ut som att kusten bjuder på strålande sol så då måste man ju passa på. Känns länge sen vi hade en riktig baddag, hm, jag menar solardag. Jag mår sååå gott av sol och vackert väder så man bara måste ta till vara på de stackars dagar som bjuds.

Nå väl, än regnar det och jag ska packa mig till sängs. Natti natti!!

Inga kommentarer: