tisdag 24 september 2013

Tids minus!

Tiden räcker inte riktigt till... Stress och spring åt olika håll hela tiden.

Igår rusade jag iväg till Bjästa och klippte mig... det va massor av hår som klipptes bort... Ja, det va en evighet sen jag frissade mig!
Vidare mot Bjästahallen... planering av Cupen - tur att det finns många som jobbar med detta för det är ett hästjobb kan jag säga.

När vi kom hem från träningen så bjöd farmor på räkmackor.... så bra eftersom jag inte hunnit med nån mat men fick en rejäl thai lunch av min käre sambo så jag klarade mig fint iaf.

Ikväll va det lite av samma rusch men på hemmaplan. Grabbarna drog iväg på miniorerna och scouterna efter maten. Jag satt med en massa mail och fix å vips så va Nils hemma igen. Axel fick skjuts av Elin från Mosjöbacken och så gjorde hon oss sällskap till hockeymatchen - Modo - Frölunda (å så pratar vi inte mer om det).
En mysig kväll med grabbarna och fröken Näsström, fika och surr, det blev också en massa Haiti funderingar... Hur får man in pengar på ett trevligt sätt?? Fin fina idéer - bara att skrida till verket!!

Dags att hänga en tvätt och sen ska jag spana in breaking news...

Hej hopp... imorgon är det onsdag! Kan ju bara bli bra!! (spana in min nya nedräknare... Nu börjar nedräkningen till jul!)

Inga kommentarer: