torsdag 19 september 2013

Guds änglar gråter...

... eller så är det nåt annat som pågår där uppe i himlen! Glömd vattenspridare - sprucken trädgårdsslang??
Det regnar som aldrig förr... hur många tusen mm har det kommit de senaste dagarna?! Å inte kan man säga att de är bra för pärern heller...

Här pågår packning för en natt på Hallstaberget/farmor... Vi ska iväg och fira Linda, hon fick en hotellvistelse i Sollefteå med oss... Det kändes länge tills vi skulle iväg men nu är det alltså dags! Grabbarna får vara med farmor och farfar!

Vad kan man då behöva packa för att vara borta ett dygn? Ja... det beror ju på vad man är sugen på att ha på sig och det vet man ju inte förrän det är dags att klä sig... De är visst nåt spa på det där stället också så nån sorts badkläder måste man väl packa... Men va tusan... det är ju ingen kunga bal man ska på så det ska nog inte vara så svårt att packa!

Axel tränar även ikväll - åh va bra han gör det... de tränar ju jämt tycker jag!

Nu ska jag fixa lite kaffe för det tycker jag att jag är värd... trots en sorts magkatarrs känsla i magen.
Livet är ju så förbannat roligt! eller va jag ironisk nu? Ja, mellan varven är det riktigt roligt - däremellan... ???

Nu är det iaf helg - Önskar alla som förtjänar det en riktigt trevlig helg!! Igår skulle soptunnan ut och imorgon kommer barnbidraget - Det är september och om tre månader är det nästan jul!
Jag har fortfarande inte löst in min jätte keno vinst men imorgon ska det ske... eller så tar jag helt enkelt en ny rad... å vem vet - då kanske jag drar in storkovan - högst troligt!!

Inga kommentarer: