lördag 28 september 2013

Grattis Mamma!

Mormor hälsar på när vi hade kalas... Idag är det hennes tur!!
Lördag morgon... en trevlig stund på veckan.
Igår va det stora klippardagen - grabbarna skulle klippa sig hos kusin Björn. Jag va dit i måndags och fick mitt hår klippt... När killarna va klara så skjutsade jag dem till ishallen. Å tur som jag hade så fanns det tid för färgning av mitt hår så jag återvände till frissan igen, inget jag hade räknat med men så härligt när det är gjort.
Alltid lika trevligt hos Petterssons frisering!!

Axel! #22#
Nu laddar vi för hockey - Axel har match... Nils ska på bio med kompisen Emil så det blir lite körning mellan Övik å Bjästa men va tusan gör väl det... Efter matchen ska vi till mamma... Hon ska firas med buller å bång - Hipp hurra för Mamma idag!
Nils #4#
En rolig dag på alla sätt och vis!! Det känns nästan lite pirrigt med hockeymatch - det är ju ett tag sen och man är så spänd på att se hur det går för grabbarna. 13.40 är det nedsläpp!!
Imorgon laddar vi om för en ny match - då är det dags igen... Nils spelar match och jag har cafeterian... Så kom å fika i Bjästahallen!! 10.30 startar matchen!! 



Ha en underbar lördag!!

Inga kommentarer: