tisdag 3 september 2013

Lite tur...

Idag på lunchen plockade jag upp en lott som låg slängd... Papperskorgen va alldeles intill så jag tänker kasta den dit men råkade se att det va en vinst lott...25 kr Jag bytte ut Sverigelotten mot en ny å sen va det oxå vinst på... 25 nya friska pengar!! Det blir en ny lott så fort jag kommer nånstans där de säljer lotter. Triss har jag nästan blivit osams med, man vinner ju ingenting. Bar för det råkade jag vinna 30 kr på en triss som legat i börsen ett tag. Va en vinstlott sen min födelsedag... Jag hittade lotten när jag städade så där blir det också en ny lott eller ska jag satsa på två Sverige lotter?! Ja, Vi får väl se. Är e nån gång man ska vinna så är det väl nu - hittade lotter?! Jag håller tummarna på miljonvinst iaf!

Nä nu ska Juni och jag gå och lägga oss. Jag har just skurit en långpanna med äppelkaka, ska ha den till hockymötet imorgon. Gjorde en rund kaka oxå och den ska få följa Rickard på jobbet. När jag ändå höll på så gjorde jag en lasagne... Kan va bra att hitta till lunch lådor eller bråda middagar! Ja, just ja, TVÄTTEN ska också hängas innan man får hoppa i säng... Så om sanningen ska fram... Snart går jag å Juni å lägger oss!

Inga kommentarer: