onsdag 28 maj 2008

Trött...


Åh vad jag känner mig trött på en massa saker. Det är inte klokt vad våren kan vara uttröttande. Jag sitter här och snuvan bara rinner och rinner. ÄR jag förkyld eller är det pollen?? Man kan undra. Det är så ljust på kvällarna så varken jag eller barnen förstår att det är dags att sova..... vilket gör att man blir jätte TRÖTT.

Laddade in en ny ljudbok i telefonen - lyssnade för länge = man blir jättetrött.... Jag är hopplös!


Idag har jag varit till tandis..... inte skoj det heller. Inga direkta hål MEN återbesök iallafall..... VISDOMSTAND ut. Gruvar mig redan. Inte nog med att det kostar pengar det kommer att göra ont också. Men det är väl bara att bita ihop

Problem nr jag vet inte ordningen riktigt... ARBETSGIVAREINTYG - som alltid kommer på retur när man skickat dem till A-kassan. Blir galen snart, alla ska arbeta efter samma mall för att passa in i datasystemet - gör man inte det så kommer allt tillbaka med rödpenna i kanten! OJ va skoj - jag som va så glad över att ha fått lite pengar från facket, säg den lycka som varar...

Nej nu ska jag ta min bil och hasta iväg hemmåt.

Solen skiner och vädret är underbart. Skriver mera imorgon!!

Inga kommentarer: