tisdag 13 maj 2008

Skafferistädning


... Idag när jag kom hem så tog jag tag i skaffeiet... det är inte klokt va mycket som kan gömma sig där. Nu har jag iaf rensat och kastat bort en hel del gammalt skräp. Bra jobbat av mig! Ska försöka packa lite ikväll så att inte allt är kvar tills på torsdag.

Det är kallt som tusan. När man tittar ut ser det ut som sommar MEN det kan man säga att det är det absout inte. ISKALLT.

Idag har jag köpt några tröjor och en kjol. Hoppas att det är lite varmare i södra Sverige så man kan ha den. Å andra sidan kan man ju ha leggings under, hmmm inte riktigt min grej men man får väl försöka.

Nu ska jag göra ett sista ryck i skafferiet och sen ska killarna i säng. Efter det blir det nog lite målning.... måste ju få taket målat innan helgen. Fick inget kakel idag heller men snickarn kunde iallafall inte göra det imorgon så det gjorde inte så mycket. Nu håller jag mina tummar för att det ska komma tills imorgon!!


Ha´re bäst där ute!


Inga kommentarer: