onsdag 7 maj 2008

Hej hopp.

Nu är det slut på en arbetsdag. Tänkte skriva några ord här på bloggen innan jag åker hem till mina små troll. Farmor ska hämta dem idag på dagis, det är så himla bra. Igår körde jag som en bandit hem för att hinna i tid.... helt vansinnigt men ändå!
Jag har idag köpt ett tv-spel till Axel. Han får det OM han lyckas sluta med tutten.... han har den bara på kvällen och natten så vi är på god väg.
Jag har suttit och grejat med mina stämpelkort. Jag får aldrig till det så att A-kassan blir nöjd. Har än inte fått en krona från detta fantastiska företag och då stämlade jag första gången i juni förra året.... ett år senare kanske jag kan få några futtiga kronor.
Nu ska jag som sagt logga ut och köra hem och plocka ihop lite shorts och fotbollströjor....! Marina skulle hämta killarna hos farmor för att åka på barngympan, hon är helt underbar. Verkar aldrig bli trött på barnen!

Ha´re så bra, skriver mera sen...

Inga kommentarer: