måndag 12 maj 2008

Sound of music - EoN Arena!


Do, Re, Mi, Fa..... Åh vad trevlig det va i fredags. Jag och några till från Skorped åkte till Timrå och tittade på Sound of Music, Pernilla Wahlgren och Tommy Nilsson i huvudrollerna. Det va jättefint och jag ångrar verkligen inte att vi gjorde slag i saken och beställde biljetter. Synd att man gör det för sällan bara.

Jag hade en hektisk dag innan vi kom oss iväg. Jag skulle städa, renbädda, städa bilen och tvätta den.... oj va det va fullt upp. Jag skulle på affären också och i samma svep som det blippade det till på telelfonen - Ska det vara en kaffekopp i solen?? //Anna Det är klart att man vill ha en förmiddags kaffekopp - åh särskilt i det där vädret. så effektiv som man är så hann jag med det också innan mamma kom för att vara barnvakt.

Det är ju inte bara att lämna över och säga hej då. Nej det går inte. Vi har ju så knepiga tv-kanaler och dvd-dosor, spel och annat på tvn så det tar en stund att lära upp barnvakterna. Väl iväg så kändes det helt ok.

Mat på Birsta City och lite koll i affärer.

Nu ska jag ta tag i dagens stök och bök!

Inga kommentarer: