tisdag 6 maj 2008

Ny vecka och vår i luften


En ny vecka igen och det är verkligen vår i luften. Jag nyser och snyter mig hela tiden - POLLEN! Tur att det finns medicin.
Nu är man återigen ensamstående mamma... Rickard åkte till Norge igår så ny är man ensam herre på täppan eller vad man ska säga.
Tur att man har snälla barn. Dödströtta imorse men vi kom väg till dagis och jobb ändå.
Förra veckan den ju inte så lång. Jobbade tisdag och skulle jobba 3 timmar på onsdag MEN jag valde att ta lite komp och fick mig en dag med familjen istället - Vedstapling hos Rickards bror - trist jobb men kul om man är många.
Vi fick en hel del gjort under den härliga valborgs helgen. Vi staplade ved, målade en sida av vårt hus, bytte däck på bilen (bilarna) putsade rutorna på altanen.... fast bara insidan..... borde nog ta tag i utsidan också men det är så himla högt! Försår inte hur jag ska nå upp men det ska nog gå på något vis.


Ha det bra där ute!

Inga kommentarer: