lördag 10 november 2018

Vi kallar det H..... som i Helg!


Äta, sova, köra, träna...spela, duscha, vinna, förlora...
Vardag eller helg - hockey hela tiden.
Igår kom jag hem från två dagar i Sundsvall med jobbet.
Södra Berget har verkligen fått det jättefint! Fanns massor av roliga aktiviteter... å gym... men det är ju alltid så stressigt när man är på hotell.
Kom hem vid 16-tiden och då var det bara att rissla om till täckjacka och krypa in i Bjästahallen.
Nisse hade match och jag speakerpass.
Axel hade träning.
Nisse å jag kom hem efter 21 och då va jag rätt trött... konferens och nattsudd tar på hur trevligt det än är.
Skickade Axel till Luleå imorse och han spelar match där idag och Skellefteå imorgon... ser inte mycket av den pojken...
Nisse spelar match i Modohallen i detta nu som jag följer från tv-soffan.
Kände att jag inte orkade med något rantande idag... ska till Sollefteå med honom imorgon.
Borde göra något vettigt men både disk- och tvättmaskin rullar så helt lat är jag inte.
Har hunnit med en jäkla massa kaffe iaf. Borde väl packa upp väskan från igår... ska ju inte packas om förrän om två helger. Då blir det cup för mig och Nisse!

Inga kommentarer: