fredag 16 november 2018

Feber...


Igår knövlade jag mig på jobbet men kände mig inte alls pigg... allt går och när man väl är igång går det på nåt vis.
Fick ett cafeteriapass igår som jag missat så min kväll på soffan blev inget av... kände dock att förkylningen inte va så farlig förrän i morse. Hoppade in i duschen men orken va på noll - gillar inte att va borta från jobbet men ibland måste man vara förståndig. Ställa sig frågan varför en levande död ska vara på jobbet... snora, smitta andra och inte orka varken det ena eller andra. Har gruvligt ont i halsen också... Det blev en hemmadag på soffan med blossande kinder och knottrigt skinn, fryser å svettas om vart annat.
Sjuksockarna på och inte utföra ett enda knop idag... då ska jag väl vara på banan på måndag...
Fy vad jag känner mig usel... sorry men jag är helt knäckt!

Inga kommentarer: