söndag 11 november 2018

Tårta!

Farsdagstårta utan far i huset...



Spännande slut på matchen... 

Ikväll har jag hämtat hem Axel som varit på roadtrip i Norra delen av landet. Spännande match att följa idag... det hände mycket i den sista minuten kan man säga... från 3-3 till 3-5.
Hur som helst är vi ändå bara tre i huset. Han som borde ha fått tårta är inte hemma så vi fick mumsa utan honom...
Imorgon ny vecka med en massa tider att passa... Ibland undrar man om hjärnan verkligen kan registrera allt... tur man har telefonen att lägga in alla tider i.
Nu blir det pod i örat och försöka sova lite. Har varit som ett mögel hela dagen men har iaf fått städa ordentligt på Nisses rum. Blev riktigt fint och dammfritt. Hittade säkert 20 strumpor som varit på vift ett tag...
En skön helg som är slut... ska man längta eller gruva sig till nästa helg? Har inte riktigt koll på vart man ska vara och göra... om jag inte missminner mig har jag dubbla cafeteriapass på söndag... Axel i Härnösand är nog det enda jag är säker på just nu.
God natt Zzz, Zzz

Inga kommentarer: