onsdag 31 januari 2018

Semlor!


Igår va det inga träningar, inget möte, slutade tidigt... då passade jag på att göra semlor till kvällskaffet! Gott, men rätt konstig kombination... vetebulle med grädde och mandelmassa... nå väl... en god och vårlig bulle!
Ledig idag - drog på mig springskor och gick ner på löpbandet... 5 km som gick urtungt... kan inte fatta att jag sprang det dubbla i lördags och dessutom snabbare än idag... hur som helst - jag är sprungen ☑️ Gjort den tänkta motionen för kropp och knopp - fantastisk bra terapi för huvudet att springa - man liksom svettas ut allt som rör till det i tillvaron.
-
I måndags hade KB match mot Björklöven, jag hamnade i speakerbåset vilket är riktigt roligt nu när man börjar få kläm på det hela. MEN, det strulade lite med tekniken och dessutom hade löven missat att lägga in en spelare på protokollet. Alltså, inte jag... men det gick bra med allt i slutändan...
-
Nu ska jag ta ett stort glas vatten, duscha och fortsätta min lediga dag!

Inga kommentarer: