söndag 14 januari 2018

Mindre vass!


God morgon!
Efter en slö lördag med hemma fix, tv, träning och chill och dessutom sovit en skönhetssömn tar jag och startar upp dagen med kaffe och att smörja mina fötter. Varför är mina fötter alltid så vassa?? Smörjer och filar - fina några dagar och så är de så där rispiga igen! Måste nog bli bättre på att smörja ännu mera.
Den här krämskummen är så bra, den liksom bara smälter in i fötterna... måste bli bättre på att smörja varje dag...
ha ha, vilket otroligt tråkigt inlägg!
Nu ska jag och Nils dra iväg på match i Härnösand. -7 ute, helt okej temperatur att sticka ut näsan genom dörren. Har lite att fixa med innan, fylla Ad-blue i bilen, tanka, packa och fixa lunch till Nisse... alltid så knepigt att ha match mitt i lunchtiden.
Axel har också match idag - synd att det krockar, kan inte se den matchen eftersom vi sitter i bilen just när den startar. Men det finns ju STATS, liveuppdatering... så vi följer det iaf.
Bäst att sätta fart! Stort lycka till alla KB65-lag idag ❤️💙❤️

Inga kommentarer: