onsdag 17 januari 2018

Mer å mer...


Vilken vinter... det snöar mest hela tiden och igår blåste det nåt enormt.... bara ett strömavbrott...
Jag har skottat snö i över en timme. Inte så farligt tungt men där det drivit va det stenhårt... plogkanten - inte alls så kul! Men nu är det gjort å mer snö faller från himlen!
-
Nu har vi skickat in ESTA ansökan, hoppas att man blir godkänd att komma in i Trump-land! Rickard höll på hela kvällen med passnummer och allt som ska in på ansökan. Själv skrev jag ledighetsansökan för barnen...
Biljetter, pass och ansökningar ☑️
Nu ska jag ta en dusch efter mitt svettiga skottarpass, valde mellan löpning eller snöskottning - skottning kändes viktigare och det va också bra motion! Snart ska Nils och jag på Folktandvården för att plocka ut en besvärlig lös tand som inte går att få ut. Plopp - så ska nog tanden vara ute! Tur att det finns vård att få när man behöver!!

Inga kommentarer: