måndag 22 januari 2018

Matlagning!


Ikväll har jag lagat matlådor! Man blir galen när det inte finns nåt snabbt att äta eller skicka med träningsgrabbarna.
Det blev korvstroganoff och biffstroganoff... korv- och köttgrytor...
-
Måndagen har rullat på i en faslig fart... ommöblering på min arbetsplats - haft god hjälp av min kollega Camilla - en riktig fena på att flytta om och få det superbra, ny arbetsdag imorgon - kul med lite nytt på jobbet.
-
Helgen gick som vanligt fort än fast vi nyttjade lördagsnatten till fullo! Blev ett riktigt nattsudd i goda vänners lag... men jag tror jag börjar bli för gammal för nattsudd, man är ju helt död på söndag! Hädanefter ska jag hoppa i säng vid midnatt... men det är ju efter tolvslaget alla finurliga idéer kommer fram... skratt och skoj hade vi iaf.
Snart kommer mitt "gäng" hem från träningen.

Inga kommentarer: