lördag 6 januari 2018

Ovanligt!


Jag borde nog kasta ut julgranen men den är så fin ( om man inte rör den) kanske åker den ut imorgon....
Efter mitt hårda träningspass med löpning och magövningar unnar jag mig ett glas vitt å nu är maten klar också - en gammal klassiker, Flygande Jacob - får nog fylla på lite mer av det vita...
Åh va jag känner en viss längtan till vår Caribien Kryssning nu... bara 87 dagar kvar... jag har laddat ner en sån där "räkna ner app" Gud så härligt, 4 dagar i Miami, å sen drar lyxkryssaren ut med oss... dä blir kanoners dä... bra resesällskap har vi också - Rober å Linda med sina barn... det kommer att bli så bra, härligt att ha nåt att längta till 💕.
Undra just om "firman" har nå gamm pärninger så vi kan unna oss lite skumpa på flygplatsen... annars har jag ju lite pantpengar kvar sen i veckan... ha ha... Jag tror jag kan lova här och nu, jag bjuder på ett glas skumpa innan planet lyfter... allt för Länsmans flygrädsla! Å förresten så är det på min födelsedag som vi drar så VEM är det som ska bjuda eller bli bjuden? Law Law!

2 kommentarer:

lantislygdman sa...

Jag tycker vi bjuder varandra på flera glas!! Tror jag behöver minst två flaskor i min mage för att våga gå ombord...

SNART BÄR DE AV!!!

Katrin sa...

Deal!