torsdag 22 januari 2015

Snart helg igen

Redan torsdag, veckorna går i rasande fart. Imorgon sista dagen på arbetsveckan!!

Jag drog en repa på stan på lunchen... några viktiga ärenden och returer. Gick in på Guldfynd för att fixa Axel örhänge som krånglat sen han fick det... som tur va hittade jag kvittot här hemma. Det blev utbytt men hon i kassan va inte särskilt trevlig. Men kunden (läs JAG) fick rätt!! Tackar!
Unnade mig även en ny parfym som jag längtat efter... Ja, ibland måste man köpa nåt till sig själv också.

 Så ikväll hade vi tänkt se Modomatchen... men tvbilden ville inte alls... Installerade en ny box som skulle "lära känna" kortet innan vi kunde sätta igång - detta skulle endast ta upp till två timmar... Två timmar har gått och de har inte lärt känna varandra än...

Nu ska jag jaga in katten, låsa bilen och hoppa i säng.

Inga kommentarer: