lördag 24 januari 2015

Ishallshäng!

Så sitter jag här igen... Bjästahallen.

Igår åkte jag direkt till Svedjeholmshallen efter jobbet. Å jävlar va jag frös... Ja, de krävs en svordom för att man ska förstå hur fruktansvärt kall jag va efter två perioder... Lite kaffe i pausen och av med skorna så började det sakta men säkert sticka i föttterna och känseln kom tillbaka.
Jag hade rustat mig med täckbyxor, extra tröja, mössa och handskar... Men vad hjälper det i Sibirisk kyla??
Bättre idag när det är vår egen hall. Varm och skön cafeteria med utsikt över hallen. Toppen!!

Axel spelar i Härnösand så jag tänkte följa båda matcherna, en live och en via paddan.

Strax dags för nedsläpp. När jag kommer hem blir det kalas... Bästa Anna firar sin födelsedag idag. Då borde vi vara värda ett glas bubbel!!

Fin lördag på Er!!

Inga kommentarer: