lördag 15 november 2014

Min dag

Jag sammanfattar dagen i en bild!

Började med en dryg bilkö... Trailer, släpvagn, bil timmerbil... Fattades bara snörök... Men jag tog mig på jobbet...
Haft en rolig dag på jobbet... 

Nils va och klippte sig hos min kusin Björn... Tog bort massor av hår på huvudet... Resultatet = superbra!! Fick en mysig pratstund med moster K. 

Axel skulle på disco i Bredbyns... Det är nästan så man blir avis. Han åkte direkt från Bjästa. Kl 22 hämtade jag hem fyra nöjda killar... Några hade dansat tryckare... Några hade inte riktigt vågat dansa... Jag vet precis hur det va. Åh va kul med disco!! Efter en roadtripp Bredbyns -Uberg - Önskan -Station... Landade vi på 35an... Ja, där va jag innan bilturen oxå. Kul att träffas å surra lite, bor i princip grannar men hinner aldrig ses... Tack för en trevlig kväll Linda och Robert.

Julen närmar sig - jag har världens bästa utsikt som vanligt , granne med Lunds... Ett juligt skyltfönster. Rätt oväntat när man bor på landet... Fem mil från stan... Ja, men ändå granne med en genuin guld och pryl butik - I Love it!!

Dags att sova! Law law!

Inga kommentarer: