tisdag 18 november 2014

Bästa frissan!!

Idag hade jag tid för Frisering... Håret växer så det knakar...
Som alltid nöjd med klippning och färg... Å så träffa släkten så klart!! Hade turen å träffa några kusinbarn också.
Så himla kul att Axel och tremänningarna följer varandra på Instagram...
Axel har spelat match i Härnösand ikväll...
Kb65 har haft fotografering... Å va de tog tid... Vi va inte hemma förrän efter kl 20... Såg lite Modo match men sen dog nätet så vi behövde inte beskåda förlusten.
Juni och jag myser i soffan. Har just trakasserat henne... Hon är som en tovesock... Men med rakblad tar jag en tova varje dag... Blir inte så snyggt men de kanske inte luggas så mycket på min lilla fyrbenta älskling! När alla tovor är borta lovar jag att kamma och hålla efter det... Hm, har jag inte lovat det flera gånger??
Hon gillar inte frisören lila mycket som jag.

Inga kommentarer: