onsdag 24 juli 2013

Strressigt och tillökning i familjen!

Det är väl aldrig så stressigt nån gång som när man campar. Fullt upp hela tiden.
Åsele helgen är över och allt gick bra... lite dåligt väder bara.

Vi åkte hem tidigt på söndag morgon för att killarna skulle iväg på hockeyskola. Detta betyder att de stiger upp kl 6 varje morgon och drar iväg till stan och tränar hockey. När de kommer hem på eftermiddagen är de ganska så trötta.

Jag har grejat på här hemma. Städat husvagnen - det är helt otroligt va mycke saker som ska bäras in och ut.
Gräsklippning och trimring... Man blir ju aldrig klar.

Idag ska jag åka ner till stan. Jag ska kolla lite på hockeypojkarna och sen ska jag hämta hem våra lilla katt. Nils har länge pratat om en katt och nu blev det så... Vi får väl hoppas att hon ska trivas hos oss.

Här kommer lite bilder från Åsele

När jag sprang förbi scenen fick jag se att jag kände igen några killar...

Väntar på att förtältet ska upp! Då va det fint väder...

Möblerna utanför "älgstallet"

Säg det som inte bjuds på Åsele... här bjöds det upp till dans!

Traditionell sill lunch!


Jag hittade ett bar rejäla träskor åt Annica men tyvärr va de en stl för liten


Tivoli... Nils åker flygande mattan.... blev lite illamående av alla andra karuseller


Efter en helg i Åsele blir det ett himla uppsving i mjukisdjur samlingen. Rickard va
en riktig hejjare på att skjuta bollar och vinna allt från fiskar, björnar, valrossar...

Inga kommentarer: