onsdag 10 juli 2013

Dagen efter...

Igår va det kalas hos oss hela dagen. Helt underbart! Glad pojke som fick massor med paket och hade massor med gäster... dock fattades några som gett sig iväg på semester bl a...
Idag blir det fullt hus med barn igen. Två kompisar kommer hit och ska sova över... kul!!

Själv städar och plockar jag mest. Det blir ganska smuligt när man haft kalas. En sväng med dammsugaren och skurkäppen är ett måste. Det är också en massa tvätt efter lägret som inte är tvättat så det är tur att det blåser - torkar bra i det här halvtråkiga sommarvädret. Inbjuder inte till sol och bad iaf. Det är värsta höststormen... sommaren har liksom kommit av sig.
Trodde ett tag att man skulle kunna dra iväg till Docksta idag men det får bli en annan dag.
Imorgon har jag inte tid... då ska jag baka lite igen... Jag och Helena Broman ska sköta om cafét på Baptistkyrkan - SÅ kom dit och fika och ha trevligt imorgon kväll!!

Igår hände det som absolut inte får hända - min externa hårddisk ville inte vara med... miljarders bilder, låtar och filmer... NÄÄÄJ!!!! Tror att Rickard lyckades rädda en del iaf så jag håller tummarna. BACKUP?? Att man ska vara så förbaskat dålig på det...

Bäst att dra igång röjningen innan det blir full rulle i huset igen ;-) Grabbarna ska cykla och möta Affe... å snart dyker väl Emil in...

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: