tisdag 2 juli 2013

Grymma grabbar!

Idag har jag varit till stan. Hämtat mina sulor så nu ska väl benen bli bra.
Köpte även lite presenter till Nils som fyller år om en vecka.
Så fort jag kom hem va det Harpsjöbacken som fick sig ett besök. Tältet är nu på plats, två rutinerade tältuppsättare, då är det ingen konst. Imorgon drar vi dit med madrasser och sovsäckar... Vi tänkte att OM det kommer ett regnväder inatt blir väl allt dyblött.
Åskan bullrar på och imorse vaknade jag av världens värsta åskknall, trodde nån höll på spränga bort järnvägen.
Grabbarna har gjort ett rejält träningspass... Å tisdags tacon är äten... Bara strömmen kommer tillbaka så ska vi se allsången och koka lite kaffe, MEN innan dess... Ska jag på lägerbacken igen... HEMLIGT UPPDRAG!!! Det är spännande med läger... Massor med hemlisar hela tiden! Därför Skorped!!

Inga kommentarer: