måndag 11 januari 2016

Till polisen!

Jaha, så har man varit till polisen idag.
Fått lämna namn, adress och telefonnummer... Å så uppge vart jag varit...
Trodde jag skulle dit förra veckan men så blev det inte...
Nu är det inte så farligt som man kan tro.
Jag hittade en IPhone när Ville skulle döpas och den va jag och lämnade in. Förhoppningsvis hittar de telefonens ägare.
Annars då? Jo, bilen har fått lite tillsyn på Nordemans - helt otroligt, nya bilar klarar inte -30 grader... Nån lampa som börjat lysa men nu är det åtgärdat.
Axel är hämtad i Bjästa och gården skottad. Snö?? Va de är drygt att ha å göra med. (Gräs växer inte två decimeter över en dag)
Kaffet smakade fint efter snöskottningen!
Febern är inte så farlig men den känns.
Nu vill jag bli frisk - hatar att vara sjuk.

Inga kommentarer: