lördag 16 januari 2016

Frossa!!

Getinghov - strax före matchstart... Såg fint ut men efter tre perioder va man iskall...
Böter om om man tjuvstartar... Jag vågar ta chansen...
Vin på jobbet?? Chefens blommor va sugen på vatten... Japp, en kvarglömd vinflaska fick agera vattenkanna....

---

Jag är allt annat än pigg, hostar och kraxar, feber och bihålehuvudvärk...
Jobbat alla dagar den här veckan när arbetskamraterna varit på vift... Trots min förkylning hat det funkat rätt så bra. Försäljningen av vicks blå och Ipren har garanterat gått upp!!
Igår hade båda pojkarna match mot Järved, jag hängde med Nils och vi fick uterinken... Axel spelade i Husum.
Fy vale va kallt det var.
Trodde aldrig att jag skulle bli varm igen.
Nu sitter jag i Bjästa och väntar på pojkarnas träning. Tur att det är varmt i cafeterian och att det finns tv.
Vaknade med feber... Å då är man inte så kaxig!

Inga kommentarer: