onsdag 20 januari 2016

Onsdag i vanlig o-ordning

Så var det då onsdag - inga röda dagar, bara iskall januari med gnistrande snö.
Känns som jag ligger efter med allt. Tvätt, städ och även några julsaker som ännu inte är bortplockade.
Förkylning, hockey och jobb tar all min tid... Orkar inte vara den där duracellkaninen på kvällarna p g a snorig å hostig!
Men idag görs det pizza här som ska med på grabbarnas hockey. Vi ska iväg redan 13:20, elevens val för Axel och Ludde, sen träning för Nils. Då måste det med middag som är enkel att äta!
Mitt i matlagningen kom Norbergs trolleri-lastbil med vårt kök... Så nu ryms inte min bil i garaget längre... De som va så schysst!
Nu återstår det att se när alla inblandade (snickare, mattläggare, målare och elektriker) har tid att starta... Lär ta några månader innan starten men nu är det iaf levererat!
Dags att packa träningsväskor och matsäck... Snart drar jag och lämnar detta hus åt sitt öde, ännu en dag!!

Inga kommentarer: