onsdag 27 januari 2016

Hönor och fjädrar!

Jag har inte byggt mig en hönsgård även om man tro det av rubriken. Inte är det påsk snart heller. Ibland blir saker så oerhört stort och hjärnan går på högvarv för att få rätsida på vad som är vad....
Jag tror att jag har rätt bra koll på läget nu iaf och det tack vare min envishet. Man lär sig nåt av allt, både stora och små... Men vad jag kan konstatera är att man ska följa sin egen magkänsla - det är det bästa och oftast rätt!!
Jag skriver inte rakt ut vad det handlar om för det finns det ingen anledning till. Men ibland blir det helt enkelt bara för mycket... Förmodligen slutet gott - allting gott...
Det är här som alla röriga, glada, sorgsna, tokiga tankar blir bokstäver och det rensar hjärnan - min blogg, jag skriver vad jag vill... Å hur jag vill... Passar inte galoscherna så är det bara att surfa vidare till nån annan www-adress! Men givetvis är jag glad för att Du kikade in!
---
Nu ska jag åka och klippa mig. Som jag känner mig just nu så skulle jag behöva göra en extrem makeover... Men jag antar att det blir typ samma lika som alltid.
Känns bra att få sätt huvudet under både sax och färg.
...
Axel har match ikväll, 19:00 Bjästahallen, håller tummarna för vinst! Jag ser det på live arena, har två pojkar som ska skjutsas hem till Skorped så då får det bli så.
---
Å vad jag är glad och lycklig över att det finns så många kloka och fina människor i min närhet!! Law jo❤️

Inga kommentarer: