torsdag 28 maj 2015

Fyra minus två = Nils och jag!

Så är halva familjen på vift igen. Axel är i Rimbo på nån hockeycamp... 
Jag och Nils är hemma själv... Fast han for också iväg en sväng ikväll, fotbollsträning i Bredbyn. Under tiden så målade jag brädorna som Staffan satt upp idag, så då kan han sätta upp hängrännorna imorgon. Det ska verkligen bli en annorlunda känsla att gå ut när det regnar... Inte allt vatten i nacken. Snörasskyddet blir också bra till vintern så man slipper mötas av en snöhög på bron. Å nästa gång sotarn kommer behöver han inte bli sur på mig för att vi inte har nån stege på garagetaket... 

Imorgon kör vi sista rycket på arbetsveckan. Men det är ändå en hektisk helg, kalas i Sollefteå för Nils på lördag och på söndag är det fotbollsmatch för Nisse, tårtbuffe på bygdegården och sist men inte minst, Skorpeds damlag spelar match på bränna kl 19. Så här hinner vi inte få några sittsår iaf.

Nu hoppar jag i säng... Är multimega trött och har tidernas mest jävulska huvudvärk så god natt!!

Ni har väl inte missat att Station har ändrade öppettider fr om 2 juni!!!

Inga kommentarer: