lördag 9 maj 2015

Alla tiders dag!

Målning på Bränna hela förmiddan å sen nån sorts lunch här...
Segade på å kände mig rätt låg... Fråga mig inte varför men man är som nån inprogrammerad robot. Allt går efter nåt schema, vardag eller helg spelar inte så stor roll. Ideellt arbete upp över öronen.
Alltid nåt man borde ha städat, målat, fixat, delat ut... Ja ja... Så är livet på landet!
For ut å sprang... Hade planerat en mil å sagt å gjort... En mil blev det!

Sen va det bara att hoppa i husmoders stassen... Middag... Grillning med tillbehör. Hasse F hälsade på å fick lite mat även han.

De va den helgen... Bra eller dålig?? Beror på hur man ser det hela.

Förstår inte varför jag känner mig så tom och uppgiven, eller kanske är det just det jag förstår... Något gör att jag känner mig så maktlös och ensam,vill bara dra täcket över huvudet! Man kan ju inte va på topp jämt. Men det löser sig nog, så därför gör jag just det... Drar täcket över huvudet å gör kväll!! God natt!

Inga kommentarer: