fredag 27 december 2013

Mellandags dag...

Idag har vi varit i stan - fixat lite byten av julklappar och varit på Bio. Vi såg Sune på bilsemester - Många skratt och den får helt klart godkänt från oss iaf.

Knallade in och köpte några nyårskarameller på systemet... inget "lätt" köp kan man säga... Men nu är det gjort. Rickard och grabbarna drog till Bjästa på träning och jag fick ta det tunga jobbet "sas"

På vägen hem slank jag in på kaffe å kakor hos mamma och pappa. Måste ju passa på innan julkakorna är slut.
Pizza i Bjästa innan jag och grabbarna drog hemöver. Rickard blev kvar på ledar-match.

Här har det byggts lego och lite annat... Jag kilade över på 10an och gjorde en vinprovning lite snabbt. En dryg halvtimmes surr och sen hem och kolla in den nya tv serien. Fru Frimans krig.

Nu är jag så trött så nu måste jag hoppa i säng... Imorgon är det en ny dag! Sussilull!!

Inga kommentarer: